1 Ocak 2014 Çarşamba

Inu x Boku SS


Inu x Boku SS ya da diğer adıyla Youko x Boku önce animesiyle daha sonra da mangasıyla gönlümde taht kurdu. Nedeni tabii ki de Miketsukami Soushi, sormaya gerek bile yok. 

Cocoa Fujiwara'nın (adı da çok hoş yalnız Cocoa) 2009'da yayınlanmaya başlayan mangası, 2012'de anime olarak karşımıza çıktı. İyi ki de çıktı, ne iyi oldu. Yoksa ben keşfedemeyecektim.


Konusu ise Ayakashikan adındaki güvenliği yüksek bir apartmanda yaşayan yokailer; yani bir tür şeytani yaratık ruhu taşıyan insanlar ve onların korumaları etrafında geçiyor. Başrol kızımız Ririchiyo Shirakiin de bir yokaidir ve yeni evi olan Ayakashikan'a biraz huzur bulmak için taşınır. Hiç hesapta yokken kendisine bir koruma -Miketsukami Soushi- ayarlandığını öğreniyor ve olaylar gelişiyor. 


Şu ana kadar manganın 10 cildi yayınlandı, halen devam ediyor. Lakin Cocoa Fujiwara, manganın 2014'te biteceğini duyurdu. Miketsukami'yi artık göremeyecek olmanın verdiği hüzünü anlatmam imkansız.

Animesi ise 12 bölümden oluşuyor ve manganın sadece ilk 3 cildindeki olayları çok çok az değiştirilmiş olarak aktarıyor. 


Mangasını okurken, 4. cildin son bölümünde (ki ağladığım sayfayı hemen üste koydum) hüngür hüngür ağladım. Hatta okumaya devam etmeyecektim de ileriki sayfalara gidip bakınca aradığımı gördüm ve devam ettim. Bilmiyorum ama bence bir ölüm ancak bu kadar trajik olabilirdi. Benim içimde bir şey koptu resmen. İlk kez bir manga okurken böyle hissetmiştim, ne diyeyim Cocoa Fujiwara büyüksün.


Bir de mangada o kadar komik gelmiyor ama Kagero Shokiin, bence romantik konulu bir animede görebileceğiniz en komik karakter ahahah


Miketsukami'ye olan aşkımı anlatmaya kelimeler yetmez diye anlatmak istemiyorum. Kamisama Hajimemashita'daki Tomoe gelip durmuştu aklıma ama Miketsukami huy olarak daha tercih edilesi. Küçük halleri birbirlerinden şirin gerçi, o konuda bir ayrım yapamayacağım. 

Eğer izlemediyseniz animesini mutlaka izleyin, muhteşem bir romantik komedi. Daha sonra zaten merak edip mangasını okuyacaksınızdır. 

Mangasının yayınlanan bütün bölümleri için mangareader ve mangafoxtaki İngilizce bölümlere göz atabilirsiniz, Türkçe çevirisi içinse turkcrafta bakabilirsiniz lakin sadece 1 bölümü mevcut. Animesinin ise 12 bölümüne de Türkçe altyazılı olarak turkanimeden erişebilirsiniz.

İyi seyirler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder