2 Aralık 2013 Pazartesi

Watashi ni xx Shinasai

Okuduğum ilk Ema Tooyama mangası olan Watashi ni xx Shinasai, 2009'da yayınlanmaya başlamış ve halen devam etmekte olan bir manga. 


Konusu biraz farklı, farklı olduğu için de hoşuma gitti. Yani doğa üstü güçler barındırmayan bir okul mangasından beklenebilecek farklı bir konuya -en farklı demiyorum- sahip diyebilirim. 

Kısacık bir konu yazacağım bu sefer: Himuro Yukina, keskin bakışlara ve oldukça soğuk bir tene sahip olduğundan, okuldaki diğer insanlar tek bir bakışıyla öleceklerini zannetmekte ve ondan korkmaktadırlar. Kitami Shigure ise okulun en mükemmel ve yakışıklı çocuğudur. Her ikisinin de bir sırrı vardır ve sıradışı aşk hikayeleri başlamak üzeredir.


Serideki başrol erkek karakter Kitami'ye bayılıyorum. Gerçi Yukina'nın kuzeni Akira da hiç fena değil, pek bir şeker.


İçerisindeki renkli çizimler de cabası. Gönlümde resmen taht kurdu bu çizimlerle. 

Şimdiye kadar 12 cildi çıkmış bulunmakta. 51. bölüme kadar da İngilizce çevirileri mangafox ve mangareaderda var. Henüz Türkçe çevirisi ise maalesef yok.

Biliyorum henüz Türkçe çevirisi olmayan bir çok mangadan bahsediyorum ama Türkçe çevirisi olan manga sayısı henüz çok az ve bir çoğu shoujo değil maalesef. Doğal olarak elimizde iki seçenek kalıyor: Ya çevrilmesini bekleyeceğiz ya da İngilizcesini okuyacağız. Ben tercihimi ikinci şıktan yana kullandım çünkü dizi ya da anime izlemektense kendimi hep manga okurken buluyorum, sanırım beni en çok tatmin eden hobim de bu.

Umarım bir an önce bu manganın da Türkçe çevirisini yaparlar. Gerçekten konusu değişik, çizimleri güzel bir manga. Shoujo severlerin sıkılmadan, bir çırpıda okuyacaklarından eminim! 

İyi okumalar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder